Centra Medyczne «Twój Lekarz»: WarszawaPoznańWrocławKraków

Regulamin świadczenia usług

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną

1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną określa zasady oraz warunki umawiania i rezerwacji wizyt za pośrednictwem strony internetowej: https://twojlekarz-wawa.pl/.
  2. Definicje:
  • Cennik – cennik usług udostępniany Pacjentowi na stronie internetowej Usługodawcy,
  • Pacjent – osoba fizyczna, która korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę,
  • Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, dostępny na stronie internetowej Usługodawcy w formie umożliwiającej jego pobranie, zapisanie i wydrukowanie, aby Pacjent mógł zapoznać się z jego postanowieniami przed ich akceptacją,
  • Strona internetowa – strona Usługodawcy, za pośrednictwem której Pacjent dokonuje rezerwacji wizyt, dostępna pod adresem https://twojlekarz-wawa.pl/,
  • Usługa – usługa świadczona przez Usługodawcę, polegająca na umożliwieniu Pacjentowi umawiania i rezerwowania terminu wizyty drogą elektroniczną,
  • Usługodawca – podmiot świadczący usługi, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Twój Lekarz we Wrocławiu Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie,
    ul. Długa 29, 00-238 Warszawa, NIP 5252920547, e-mail: biuro@twojlekarz-wawa.pl ,
    tel.: + 48 717-575-000.
  1. Aby móc korzystać z Usługi, Pacjent musi zapoznać się z treścią Regulaminu i zaakceptować jego warunki. Brak akceptacji warunków Regulaminu uniemożliwia korzystanie z Usługi.
  2. Pozostałe usługi, tj. wizyta, odbywają się osobiście w gabinecie, w terminie i miejscu wskazanym przy rezerwacji wizyty. Warunki świadczenia pozostałych usług, w tym teleporad (wizyt odbywających się za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej), mogą podlegać odrębnym zasadom, o które Pacjent zostanie poinformowany przed skorzystaniem z usługi.

2. Sposób korzystania ze świadczonych usług i opłaty

  1. Rezerwacja terminu wizyty odbywa się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego oraz harmonogramu dostępnego na Stronie internetowej w zakładce „Umów wizytę”.
  2. Pacjent rezerwujący wizytę zobowiązany jest do:
  • Uzupełnienia formularza rejestracyjnego o wymagane dane: imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail;
  • Uiszczenia przedpłaty w formie zaliczki w kwocie 300zł. przy wyborze terminu wizyty (dotyczy wybranych wizyt trwających 60 minut i więcej). W przypadku braku uiszczenia zaliczki, wizyta zostanie automatycznie anulowana 48 godzin przed umówionym terminem. Jeżeli Pacjent odwoła wizytę za więcej niż 48 godzin przed planowanym terminem, kwota zaliczki pozostanie na depozycie do dalszego wykorzystania pacjentem. W przypadku odwołania wizyty przez placówkę, zaliczka również pozostanie na depozycie.
  1. Podanie danych przez Pacjenta jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że dane udostępnione Usługodawcy są zgodne z prawdą, a Pacjent posiada pełną zdolność do czynności prawnych, lub w przypadku jej ograniczenia – niezbędną zgodę opiekuna prawnego.
  2. Po uzupełnieniu formularza rejestracyjnego, Pacjent otrzyma link prowadzący do strony umożliwiającej uiszczenie przedpłaty na wskazany adres e-mail lub numer telefonu.
  3. W razie braku uiszczenia przedpłaty do 48 godzin przed wybranym terminem wizyty, lub natychmiast w przypadku rezerwacji wizyty za mniej niż 48 godzin przed planowanym terminem, rezerwacja zostanie anulowana, a termin uznaje się za dostępny dla innych pacjentów.

3. Reklamacje

  1. Pacjent ma prawo zgłaszać reklamacje związane z Usługą za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Usługodawcy wskazany w Regulaminie.
  2. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni roboczych, licząc od daty jej otrzymania.

4. Odwołanie lub zmiana terminu wizyty

  1. Odwołanie wizyty w zarezerwowanym terminie możliwe jest najpóźniej 48 godzin przed wyznaczonym czasem wizyty.
  2. Odwołanie zarezerwowanego terminu wizyty możliwe jest jedynie poprzez kontakt z Usługodawcą zgodnie z informacjami zawartymi w Regulaminie. Usługodawca nie przewiduje innych metod odwołania wizyty.
  3. Brak stawiennictwa na umówionej wizycie lub brak odwołania we wskazanym terminie skutkuje przepadkiem przedpłaty, która nie podlega zwrotowi, niezależnie od przyczyny.
  4. Spóźnienie Pacjenta na wizytę skutkuje skróceniem jej czasu o czas spóźnienia, jednak opłata za wizytę pozostaje bez zmian. W przypadku spóźnienia przekraczającego ćwierć planowanego czasu trwania wizyty, Usługodawca zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji, co skutkuje przepadkiem przedpłaty.
  5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania wizyty najpóźniej na godzinę przed wyznaczonym terminem. W takim przypadku Usługodawca zaproponuje nowy termin wizyty. Jeżeli Pacjent nie zaakceptuje nowego terminu, cała przedpłata zostaje pozostawiona na depozycie.

5. Wymagania techniczne

  1. Aby uzyskać dostęp do strony internetowej i formularza rejestracyjnego, należy spełniać następujące minimalne wymagania techniczne:
  • Korzystać z jednej z następujących przeglądarek internetowych: Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari,
  • Używać jednego z systemów operacyjnych: Windows, macOS, Linux/Ubuntu,
  1. Posiadać urządzenie komputerowe lub mobilne z następującymi wymaganiami sprzętowymi:
  • Procesor Pentium 4 lub nowszy wspierający SSE2 (wszystkie współczesne procesory),
  • 512 MB pamięci RAM dla systemów 32-bitowych, 2 GB dla systemów 64-bitowych,
  • Minimum 200 MB wolnego miejsca na dysku do przechowywania danych tymczasowych i ciasteczek,
  • Stałe połączenie z Internetem.
  1. Aby dokonać przedpłaty za pośrednictwem formularza, Pacjent musi posiadać:
  • Rachunek bankowy,
  • Konto poczty elektronicznej,
  • Telefon stacjonarny lub komórkowy.

6. Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie.
  2. Wszelkie spory między Usługodawcą a Pacjentem będą rozstrzygane polubownie.
  3. W przypadku nierozwiązania sporu na drodze polubownej, sądem właściwym do rozstrzygania spraw będzie sąd miejscowo i rzeczowo właściwy dla siedziby Usługodawcy.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
  5. Regulamin wchodzi w życie dnia 02.01.2025 r..
Zapisz się na wizytę

    Może Cię zainteresować

    © 2025 Centrum medyczne Wrocław — «Twój Lekarz we Wrocławiu» | Polityka Prywatności | Polityka Cookies